samenwerking

SRS x Datafuse

Bas

20 maart 2024

Datafuse werkt al meerdere jaren samen met ERP/POS leverancier SRS. Samen streven wij ernaar om de retailer verder te helpen groeien middels slimme en geavanceerde oplossingen.

Wie is SRS?

SRS (Specialist Retail Systems) is een ERP- en POS leverancier, waarmee retailers in de fashion optimale controle krijgen over de goederenstroom en het afrekenproces. Slimme tools zorgen voor betere allocatie, snellere aanvulling en slimmere herverdeling van voorraden. Door continu te innoveren helpt SRS retailers met het realiseren van duurzame omzetgroei, voorraadefficiency (hoe haal je meer rendement met minder voorraad) en business intelligence. Binnen de samenwerking wisselen Datafuse en SRS data uit om elkaar en daarmee de klant verder te helpen. Met een indrukwekkend klantenbestand is SRS een waardevolle partner op het gebied van kennis en innovatie.

''We hebben Datafuse leren kennen als een waardevolle partner, welke onze klanten kunnen voorzien van unieke inzichten om de omnichannel processen naar een hoger plan te brengen. Daarnaast leggen zij de nodige integraties om hier direct de juiste acties voor in werking te kunnen stellen.''

Mario Koster - Commercieel directeur SRS

PortretMario
Samenwerking met Datafuse

Door data uit te wisselen tussen SRS en Datafuse kunnen we een onschatbare waarde toevoegen bij de retailers. Zo gebruiken we het inzicht van offline om online slimmer te adverteren, betere segmenten te maken, de website te beïnvloeden en bovenal inzicht te geven in waar de budgetten gealloceerd moeten worden. Het omnichannel inzicht realiseren we door de online- en offline data aan elkaar te koppelen en met verschillende connectors door te zetten. Sinds kort bieden we ook een klantenteller koppeling aan waardoor we nog beter inzicht krijgen in de verkeersstromen van de fysieke winkels. Uiteindelijk gaat het erom dat we met het combineren slimme inzichten kunnen geven aan de retailers zodat zij laagdrempelig en snel beter rendement kunnen behalen. De connectors waar we mee delen zijn onder andere: Google Ads, Meta en Channable.

Daarnaast is er een sterke wil om in te spelen op trends en ontwikkelingen in de retail branche in 2024 en streven we er naar om gezamenlijke diverse events te organiseren. Schrijf je in op de nieuwsbrief om hiervan op de hoogte te blijven en mogelijk spreken we elkaar zeer snel.

Werk je met SRS maar niet met Datafuse?

Werk jij al met SRS en zoek je naar een omnichannel retail platform, dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Neem contact met ons op of vraag een vrijblijvende demo aan, kost maximaal 30 minuten van je tijd.